مصاحبه آرشیو خبر ها
پدیده و اسطوره دوچرخه‌ سواری ایتالیا در یوونتوس!

پدیده و اسطوره دوچرخه‌ سواری ایتالیا در یوونتوس!

 

می‌گوید پدیده بلامنازع دوچرخه‌سواری در دنیاست؛ همانقدر كه رونالدو در ورزش فوتبال حائز این عنوان است. او از اینكه دو نام تكرارنشدنی رشته‎های ورزشی فوتبال و دوچرخه‌سواری در كنارِ نام یوونتوس با یكدیگر تلاقی پیدا كرده‌اند خوشحال است و فتح لیگ قهرمانان توسط یوونتوس را مهم‌ترین خواسته‌اش در پایان رقابت‌های این فصل عنوان می‌كند.

 

الیا ویویانی دوچرخه‌سوار سرشناس ایتالیا و برنده مدال طلای بازی‌های المپیك تابستانی در سال 2016 در گفتگو با Firenzeviola.it از علاقه فراوانش به باشگاه یوونتوس، رونالدو و طرفداری از این تیم سخن گفته است.

 

من در ورزش تخصصی‌ام همانقدر كه كریستیانو رونالدو در فوتبال جدیت دارد، ‌ هستم. من در رشته دوچرخه‌سواری به خوبی او در فوتبال هستم. ما پدیده‌های دوچرخه‌سواری و فوتبال هستیم. هرچند یكی از طرفداران پرو پاقرص یووه هستم اما هرگز به سطح تیفوسی‌های دوآتشه بیانكونری نمی‌رسم.
از دیدن بازی‌های یووه از نزدیك بسیار لذت می‌برم و امیدوارم روزی كه بازیكنان یوونتوس جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر می‌برند من نیز به همراه آنها در استادیوم باشم و خوشحالی كنم.
من نیز مثل همه طرفداران یوونتوس امسال و یا سال آینده از بیانكونری قهرمانی در اروپا را می‌خواهم. هرچند معتقدم امسال برای كسب این جام شرایط كاملاً مساعد است.

 

گفتنی است؛ الیا ویویانی دوچرخه‌سوار 29 ساله و سرشناس تیم ملی مردانِ ایتالیا و برنده مدال طلای بازی‌های المپیك تابستانی در سال 2016، 2 نقره و یك برنز از مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری پیست جهان، 5 طلا و 3 برنز از مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری پیست اروپا و یك نقره از مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری جاده اروپا است و یكی از برترین دوچرخه‌سواران حال حاضر جهان محسوب می‌شود. او پیش از این بارها با حضور در باشگاه یوونتوس، موزه یوونتوس و برخی از دیدارهای بیانكونری‌ها حمایت خود از این تیم فوتبال محبوب را اعلام كرده بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: